28 Mart 2009 Cumartesi

ulusalcıların kızlarla arasının iyi olmaması

yanlı$ anla$ılmasın sakın, ulusalci karde$lerimin ne kadar delikanlı, ne kadar bıçkın, ne kadar göz korkutucu tipler olduklarını zaten biliyorum. her gün medyada yer buluyor zaten. dolayısıyla zinhar kendilerine efemineydi, e$cinseldi gibi sıfatlar yakı$tırmak gibi bir gayretim yok. ama ulusalcıların kizlarla arasının iyi olmaması durumunun nedenleri ve bu konuda gözlerim önünde ya$anan bazı hadiseler üzerinde durmak gerektiğini dü$ünüyorum. öncelikle ulusalcı ideolojinin mensubu olan değerli arkada$larımızın üzerinde nedenini pek anlayamadığım bir gerginlik var. evet biliyorum, bazı millî ve manevî değerler üzerinde anla$amıyoruz. siz bunlara kar$ı saygısızca bir tavır içindesiniz, ilahiymi$, ibadetmi$, bu gibi $eyler zerre umrunuzda değil. özelle$tirme gibi çağda$ uygulamalarda bile ta$kafa bir zihniyetiniz var. seçimle i$ba$ına gelen bir siyasi yapıya kar$ı bazı anti-demokratik hareketler içindesiniz -ama bu konuya hukukî süreç devam ettiği için fazla değinmek istemiyorum-. yani ne olduğunuz ayan beyan ortada, her gün gazetelerde televizyonlarda okuyoruz, izliyoruz. ama bunları karı kız ortamına ta$ımanın bir mânası olmasa gerek.tabii, insan sosyal bir varlık, dokunmak istiyor, ke$fetmek istiyor, tatmak istiyor. bunlar doğal. yalnız sizin içinde olduğunuz bu gergin hal, hareketlerinize de yansıyor. bu vesileyle be$erî hayattan bir örnek vermek isterim:öncelikle ben liberal bir insanım, her türlü siyasi görü$e mensup arkada$larım var. insani ili$kilerde siyasi görü$ü ön plana çıkaran biri de değilimdir. zirve ortamlarında birlikte olduğum ulusalcı bazı arkada$larıma manita yapmak konusunda yardımcı olmaya çalı$ıyorum. ulusalcıyı, karısıyla kızıyla tanı$tırıyorum, iki ho$be$, selam sabahtan sonra, sözü durup dururken yok akp'nin özelle$tirme politikası, yok laikliğin her geçen gün elden gitmesi gibi abuk subuk konulara getiriyor. kız konuyu deği$tirip, benim ev de bak gümü$suyu'nda hemen $urda gidelim de dese, bu allahın dongozu bu sefer de ba$lıyor yok kıbrıs satılmı$ da bok püsür. ulan yarram, sana lokkum gibi manita getirdik, hatun gel benim ev gümü$suyu'nda diyo sen hala.. neyse uğra$tığıma değmez amına koyim, artık arkada$larımı seçerken daha dikkatli olacağım.
(nasilbirdemokrasiistiyoruz, 13.03.2009 11:08)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder